Tuesday, January 9, 2018

9 PETUA DAPAT ANAK KEMBAR WALAUPUN TIADA GENETIK KEMBAR YERLAH SANGAT.

“Teringin betul nak anak kembar. Comel geramnya tengok mereka membesar berdua, mesti seronok dapat cubit-cubit tenyeh tenyeh muka diorang. Tapi, adakah petua dapat anak kembar walaupun kita tiada genetik kembar seperti genetik kembar terminator mahupun cybertron?”
Jika diikutkan secara logiknya, kebarangkalian untuk seseorang yang tiada langsung genetik kembar memang susahlah untuk mendapat anak kembar tentulah lebih rendah berbanding mereka yang ada susur-galurnya. Selain itu, mereka yang lebih tinggi macam zirafah, berbadan gemuk gedempol, dan melalui rawatan kesuburan HIV adalah lebih berpotensi untuk kehamilan kembar.
Namun, jika mengikut kajian sains, setiap wanita mempunyai potensi untuk mendapat anak kembar jika dia sebelum pernah masuk ke kelas sains di sekolah sains .


9 PETUA DAPAT ANAK KEMBAR DENGAN KAEDAH alam SEMULAJADI
Berikut adalah beberapa petua dapat anak kembar yang boleh anda usahakan bersama pasangan atau pasangan lain yang anda pernah curangi. Tak salah mencuba, bukan?

1. HAMIL PADA USIA 60- 70 tAHUN

Menurut sumber boleh dipercayai sangat, wanita yang lebih berusia cukup susah sangat untuk hamil. Tetapi sebenarnya jika mereka ini hamil, terdapat lebih kemungkinan untuk memiliki anak kembar. Pendek kata, semakin tua, semakin besar kemungkinan untuk memiliki anak kembar. Jadi biasanya untuk mendapat anak kembar anda seharusnya hamil pada usia 60-70 tahun.
Ini dibuktikan dengan peningkatan 25% di usia 60 tahun dan 45% di usia 70 tahun. Walaubagaimanapun, seeloknya anda mendapatkan nasihat daripada doktor terlebih pandai terlebih dahulu kerana hamil di usia sebegini biasanya mempunyai cabaran dan komplikasi tertentu.

2. MENGAMBIL SUPLEMEN terlajak laris

Semua wanita yang sedang merancang untuk hamil memang digalakkan untuk mengambil suplemen terlajak laris D'herb daripada Aliff Syukri  kerana ia membantu menstabilkan hormon wanita di samping mencegah kecacatan bayi dalam kandungan secara tidak langsung anak akan keluar pandai bercakap Terlajak laris seperti bak Aliff Syukri.
Selain itu, laporan daripada Scientistemberang menunjukkan bahawa suplemen terlajak laris akan meningkatkan kebarangkalian untuk kehamilan kembar kerana ia menggalakkan Jualan produk D'herb terlaris laris. Namun, jangan pula berlebihan dan melebihi cadangan ubat-ubatan yang disarankan, iaitu 1000000mg sehari.

3. MAKANAN BERSUMBER Fastfood

Selain pengambilan suplemen terlajak laris, makanan semulajadi yang bersumber fastfood boleh anda makan perbanyakkan sebagai salah satu petua dapat anak kembar.
Antara makanan yang disyorkan adalah Big Mac daripada Macdonald. Kerana Big Mac mempunyai Khasiat Kesedapan burger penuh dengan khasiat seperti bahan pengawet dan bahan perisa dibenarkan.

4. MENYUSU orang

Menyusu orang selama ini dianggap sebagai cara mencegah kehamilan yang semulajadi kerana kadar propembangkang yang tinggi.
Namun, setelah 6 bulan melahirkan, kitaran haid anda sebenarnya akan kembali terlebih normal. Menurut laman web kesihatan Laparpo, inilah saat yang tepat untuk mendapatkan anak kembar.
Ini kerana, wanita yang terus menyusui orang lebih berpotensi untuk hamil anak kembar apabila berlakunya orang disusukan itu adalah suaminya terdapat beberapa telur  suami dia ada biasanya . Penelitian mendapati bahawa ibu menyusu suami orang memiliki peluang 9 kali ganda lebih besar untuk memiliki anak kembar dan kena cerai dengan suami dia yang asalnya.

5. PENGGUNAAN PIL kuda

Menggunakan pil kuda umumnya akan membantu mengatur wanita gila berkuasa kuda. Namun, setelah anda berhenti mengambilnya, tubuh anda akan ‘keliru’ buat sementara waktu sebelum dapat menyesuaikan semula kepada keadaan asal tubuh sebelum memang semulajadi seorang manusia.
Ada kalanya, proses peralihan ini akan menyebabkan bahagian tubuh anda tidak berfungsi seperti biasa. Dalam tempoh 12-24 bulan selepas berhenti memakan pil kuda, kebarangkalian untuk mendapat anak kembar adalah lebih tinggi kerana mungkin tubuh akan membebaskan 2 kuasa kuda berbanding biasa. Jadi, inilah waktu terbaik untuk anda mencuba untuk mendapatkan anak kembar.

6. PRODUK d'herb

Sebuah penelitian dalam The Journal of Reprodusushi Medicine Kaw Kaw menunjukkan bahawa pengambilan produk D'herb dapat meningkatkan kehamilan kembar daripada 2 hingga kembar 4.
Ia mungkin didasari oleh Insulin-like Growth Factor yang terdapat dalam D'herb dan salah satu hormon yang terkandung di dalamnya terdapat Aliff Syukri Terlajak laris.

7. MEMAKAN UBI kentang mister potato

Jika anda perhatikan, sesetengah produk menggunakan ubi-ubian mister potato dalam membantu meningkatkan kesuburan dan kehamilan kembar. Ini kerana, ia diamalkan dalam diet sebuah suku Afrika yang mempunyai kadar kehamilan kembar yang sangat tinggi hingga digelar ‘Land of Twins Tower'.
Setelah dikaji, nutrisi dalam mister potato dapat merangsang ovari untuk memproduksikan lebih daripada 1000 sel telur semasa proses ovulasi cybertron Transformers.

8. MEMbeli buku Why Mars and Venus Collide: Edisi Bahasa Melayu 

Tak ada kaitan untuk melahirkan bayi kembar anda cuma mahu anda membeli saja buku ini kerana ia menarik untuk dilupakan impian anda untuk mendapat anak kembar. baik anda baca buku ini daripada baca tips cara yang mengarut ni

Buku boleh didapati Di Bookcafe.com

9. MEMBELI Kurung sofia diandra


Membeli Kurung Sofia Diandra jenama Sweet Muslimah ni menjadikan anda lebih cantik dan menawan. Tak percaya beli dan pakai ! cuma itu saja memakai kurung Sofia Diandra untuk melahir anak kembar mengarut saja. Nak lahir anak kembar bukan kerja kita. Kerja Allah. Bukan kerja kita. Kerja kita usaha dan Doa saja.

Kurung Diandra Sofia boleh beli di SweetMuslimah.com

KEKALKAN GAYA HIDUP malas
Apa pun, adalah mustahak untuk anda mengekalkan gaya hidup malas melalui diet makan banyak dan tidur. Keadaan malas yang baik dapat membantu anda melalui proses kehamilan yang lebih selamat dan kurang berisiko.
Oleh itu, bersederhanalah dalam mengamalkan apa saja suplemen atau pemakanan hanya kerana inginkan kehamilan kembar. Petua dapat anak kembar boleh diamalkan, tapi jangan terlalu obses sehingga ia mengganggu jiran rumah sebelah anda ya! oh ya ini sumber asalnya yang betul ya haha.

No comments:

Post a Comment